CINQUÈ DE PRIMÀRIA

Els de cinquè!

Els de cinquè!

09 d’abril 2008

LA FESTA DE L'ARBRE








Divendres dia 28 de març, Cicle Mitjà i Cicle Superior vam anar amb l’autocar fins a Puigcerdà al llac nou que s’ha fet, on se celebrava la festa de l’arbre.
Primer ens van explicar algunes mesures que podem prendre per a estalviar aigua. Després vàrem anar a plantar els arbres. A continuació vam fer un homenatge al Jose Luís que era del Centre de Recursos i després vàrem anar a dinar al poliesportiu de Puigcerdà. Per últim van fer animació infantil i l’entrega de premis, i quan es va acabar vam agafar l’autocar i vàrem tornar cap a l’escola.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

les diapositibes estan molt be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i la festa del abre mega super be

Anònim ha dit...

està molt bé que us ensenyin a respectar la natura!!!! tots hauríem de fer el mateix.... Molt bè felicitats a tots!!!!!!!!! una salutaciò per la tamara de la seva tieta !!!!

Anònim ha dit...

tots els de la classe sou més feos...



encanvi jo soc el més wapo/a!!!!!!





jejej




avera si saveu qui sóc!





jo hos conecccc a totsssss/esssss



jejejej


quan sapigueu qui sóc aviseuma!!!!!!!!!!!!!






adeu!!!!

Anònim ha dit...

esà quedant molt bé el blog!

crec que això de fer powers points ens està quedant molt bé i crec que és molt xulo fer-ne un.




ja arriba sant joannnnn!!!!!



avera si algú de la classe crema els llibres.
la miri s'enfadarà!!!!






jejejejejejejejeje




dew a tots!!!!



ploraré molt per fi de curs per algunes persones que marxen d'aquesta escola!!!



hos trobaré a faltar molt a els de 6é!!!!!




we!we!we!we!we!we!we!



no tinc ganes de que sigui fi de curs!!!!!



però tinc ganes de fer els balls de dansa!!!!!



també tinc ganes de veure els de teatre...

avera com ho faran....



bueno, ja no tinc ganes d'escriure,
adèu!!!!!

Anònim ha dit...

hola, sóc la laura, però em fico com a anonim xk no tinc ganes de escriure la contrassenya, el nom dúsuari....


avera si algu escriu alguns sms, que ultimament ningu escriu res, i jo aki fent-me un fart d'escriure...

escriviu home, que és fi de curs!





va siusplauuuuuuu






mu vaig passar molt bé al tibi



vaig pujar al "pendol", només hi vam pujar 3 nenes,(els nens són uns cagats)


jeje és broma!!!!!



mu vaig passar teta!!!






adéu!!!!!







laury