CINQUÈ DE PRIMÀRIA

Els de cinquè!

Els de cinquè!

05 de març 2008

Aprenem coses dels llops





El dia 20 de febrer, quan varem començar les classes i va venir una noia que es deia Carme. Ens va ensenyar les característiques dels llops de Catalunya.






La Carme ens va fer fer unes fitxes per sentir-nos com els llops.

Al final de la classe vam fer dos puzzles sobre els llops i un tenia unes fitxes de les cares que poden arribar a posar segons si estan amenaçats o no.





Ens va dir que tornaria el dia 12 de març per explicar-nos altres coses sobre aquest animal.
LAURA I MARC

4 comentaris:

Anònim ha dit...

magrada aquest bloc us falicito nens i nenes de cinque i tambe a la mestra miriam coll vit...




anonimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?????????????????????????????????????????????????????

siiiisssiiisssiii

Unknown ha dit...

Hola a tots : Abel, Juli, Laura, Marc, Míriam, Pau, Tamara!

Ens vam veure ahir quan vaig venir a la vostra classe, tot i que va ser molt curt...

Tal com us vaig dir, he xafargejat una mica el vostre blog i m'agrada molt! Està molt bé que poseu les diferents activitats que feu, entre elles el projecte del llop!

Caldrà actualitzar perquè el 12 de març ja ha passat..

Fins ben aviat, i felicitats pel blog!

Carme

Anònim ha dit...

laura tamara abel juli marc pau i miriam soc una alumna de 6,e morena alta i el meu nom comença pe k aberigueu qui soc pero us vull donar la enorabona a tots!!jo el añ passat vaig fer el taller del llop i es molt xulo seguir que us o vau poasar molt be!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ola som la carla la karina la mariana i us bolem dir enorabona!!!!!!!!